Friday, March 18, 2011

FreedoM

aku sgt gumbira..

terasa sgt best..

happy giler..

sbb aku dah beh test 2..

baru 2 paper je...

hehehehehehe..

so ada lagi 2 paper..

tapi pas beh je paper ferment semalam memang aku rasa cam sgt suka hati so aku jadi excited sampai xble tido..patutnya pas exam aku ganti tido..tapi smlm x lak..aku dengan bestnya tengok crita2..antara crita2 yang aku tgk is-

  • vampire diaries
  • what happened in vegas
  • fairy tail

so hari nie aku decide tok bergumbira lagi dengan menengok muvie2 and anime2..sbb esok aku dah xble enjoy..aku kna study esok coz aku ada test business hari ahad..cam gempak lak bila aku mention class business..hehehe..nama subjek tue asas keusahawanan..yang bestnya sal subjek nie is dia ada 1 test je..TEST 2..dia xde 1st test n final exam..hehehehe..aku suka toi bila xde exam..tapi yang penatnya bila amek subjek nie is kita kena meniaga..bayangkan la as a student, siang2 penat2 gi class..malam2 g meniaga..penat gak la..so weekend je aku akan lepak kat dalam bilik je..kalau kua on weekend lagi la trasa penat..hehe..

k la aku nk g smbung tengok citer fairy tail kat youtube..

xoxo,
mis

No comments:

Post a Comment